lunes, 16 de mayo de 2011

Le Tour d´ Areas



O sábado 14 recibimos na liña da meta situada no porto da Guarda aos gañadores do Tour D´Areas.
 Foi unha vitoria importante e saquei diferenzas. Corro para gozar e cando teño pernas gustame dar espectaculo. Non quería demostrar nada, só gañar os meus rivais, dixo Long Pepe ao concluir a carreira. 
Eduardo non dou unha declaraba: Estou feluiz por estrearme no Tour D´Areas e engadir outro triunfo ao meu palmarés logrado nesta rexion do Baixo Miño. Non me cosidero un sprinter nato, senón máis ben un chegador para cazar etapas.
Ramón Poulidor: Para min a Etapa da Guarda é moi especial porque chego á casa,alí estara a miña familia, os meus amigos, os meus seguidores. Espero estar á altura e ofrecer o mellor de min.


2 comentarios:

  1. que cuerpos tersos, que aspectos penosos, jajaaj
    no son hombres son..SUPERHOMBRES !!!!
    A Madriña os bendiga

    ResponderEliminar
  2. si madriña o mellor de todo so as bicis HAHAHA
    Por que los ciclistas son como los ironmans!!!!

    ResponderEliminar